Pomoc
Jeżeli wystąpi jakikolwiek nagły problem ze Twoimi oczami, widzeniem, soczewkami kontaktowymi, to prosimy o pilny kontakt telefoniczny z recepcją naszego Zakładu Optycznego i naszymi Specjalistami.
Numer telefonu do recepcji OKULUS PLUS .
We wszystkich sprawach związanych z zakupem oraz dostawą soczewek kontaktowych, prosimy o kontakt z naszą recepcją tel. .
Zakład wysyła e-maile potwierdzające przyjęcie zamówienia, wpływ płatności na konto bankowe i przekazanie przesyłki na pocztę.
Po dokonaniu zamówienia prosimy o przelew na konto:
OKULUS PLUS
Górska 9, 43-400 Bielsko Biała
43109028350000000133118958
Wszystkie przesyłki wysyłane są przy pomocy Poczty Polskiej i nadawane jako priorytet. Zdecydowana ich większość trafia do klienta w ciągu 4-5 dni roboczych od wpływu pieniędzy na nasze konto. Jeśli przesyłka się opóźnia, to prosimy o sprawdzenie czy przesyłka nie czeka na odbiór w Państwa Urzędzie Pocztowym.